Neverwinter Test: Zwiedzanie mrocznych podziemi

20.07.2013 o godzinie 11:19 napisane przez Dennis Hartmann w TestReviewGry do pobrania

Rutyna, wieczna rutyna.

Niestety, konstrukcja otrzymanych questów jest również mało zróżnicowana. Szczerze mówiąc, cała sprawa wygląda tutaj nawet jeszcze gorzej. Zabij 10 takich, przynieś 20 tych tutaj, uzbieraj 30 niniejszych i następnie na zmianę zabij 100 tamtych. W każdej strefie trafiamy na ten sam dylemat. Wydaje się, że tworząc treść gry, wysiłek był minimalny - aby gracze byli tylko zajęci byle czymś. Niestety, drodzy deweloperzy, to nam nie starczy…
Kto awansuje w szybkim tempie – spoglądając dyskretnie na omówiony poziom trudności, jest to właściwie każdy gracz - stanie niebawem przed kolejnym problemem. System craftingu przez bardzo długi czas odgrywa podrzędną rolę, ponieważ prawie nigdy nie mieliśmy możliwości stworzenia dla nas jakiegoś użytecznego przedmiotu. W porównaniu z wysoką prędkością awansowania, system rzemiosła jest wręcz słaby i powolny. Kto zna Star Wars: The Old Republic zapoznał się już z tym systemem, ponieważ to nie my gracze czynnie nawalamy młotem w kowadło ale wysyłamy biernie pracowników, aby zbierali dla nas materiały, surowce lub przedmioty potrzebne do stworzenia danych zabawek. Aby zwerbować pracownika musieliśmy czekać 18 godzin. Czas trwania zlecenia rzemiosłowego trwa w zależności od zlecenia od 25 minut do 12 godzin. Poziom rzemieślniczy naszego kleryka będącym już na 50 poziomie wynosił raptem 8. Oczywiście dało by się to przyśpieszyć, ale to by kosztowało.

The Foundry, czyli neverwinterowski think-tank

Za pomocą tego edytora stajecie się mistrzem gry i tworzycie własne przygody.

Nie chcemy jednak tylko narzekać, ponieważ Neverwinter ma do zaoferowania również bardzo ekscytującą funkcję o nazwie "Foundry". Ukrywa się tutaj edytor poziomów i kampanii. Za pomocą tego potężnego edytora każdy gracz jest w stanie opracować własne fascynujące scenariusze, zaprojektować własne lochy i podziemia i pokazać profesjonalnych projektantom oraz deweloperom, jak mogą wyglądać questy poza przestrzenią monotonnych poziomów. W Foundry istnieje ogromna liczba możliwości. Prawie wszystko można tu dostosować. Jak tylko nam się podoba lub jest wymagane, możemy ułożyć całą historię, otoczenie, wszystkie teksty, postawić wrogów i bossów, gdzie tylko zechcemy a ponadto możemy implementować wydarzenia specjalne. Jednak trzeba trochę czasu szkolenia, aby osiągnąć naprawdę dobre wyniki w edytorze, możliwości są jednak nieskończone. Obecnie można już znaleźć w Foundry setki przygód zaprojektowanych przez innych graczy. System punktowy pozwoli szybko przejrzeć, kto naprawdę się starał przy stworzeniu swoich podziemi, a kto nie.

Jedną z najważniejszych kwestii w prawie każdym aktualnym MMORPG jest to, jak to wygląda z motywacją. Co się stanie, jeśli charakter wreszcie osiągnie maksymalny poziom 60? Cóż, PvP nadal nie jest realną opcją. Na razie jest dostępny tylko jeden tryb gry (Domination) przeznaczony dla 5-vs-5 graczy, w którym dwie drużyny konkurują o stan punktów. Ponadto okazuje się, że jest dużo problemów z balansem pojedynczych klas. Tak na przykład Rogue jest niekwestionowanym królem PvP z powodu absurdalnie wysokiego obrażenia, jakie rozdaje. Jako kleryk nie ma się tutaj z czego śmiać, ostre lanie skasowaliśmy.

Last man standing po ostrej rozróbie.

Gry do pobrania, MMORPG, Fantasy
Neverwinter ZdjęciaNeverwinter Zdjęcia
Graj teraz za darmo
Typ:
Gry do pobrania
12latPolecamy:
od 12 lat
pokaż wszystkieTop gry online
Neverwinter Tags
  • dungeon
  • ptasie miasto
  • gry po polsku do pobrania całe
  • fantasy
  • dino sto
  • gry bez pobierania
  • gryy od 18 lat
  • gry na przeglądarkę po polsku
  • gry od 16 lat
  • gry podobne do shakes
  • gry na przeglądarkę
  • dungeon kepper
  • neverwinter
  • dungeon empires
  • do pobrania
  • gry do pobrania
  • dungeons and
  • newerwinter
  • budowanie miasta
  • mmorpg